Sunday, June 30, 2019

Koleksi Pelamin Bawah Khemah Adra Bridal

Assalammualaikum w.b.t & hi all 😊😘

Berikut adalah koleksi design pelamin di bawah khemah bagi pengantin-pengantin yang telah menggunakan servis daripada Adra bridal..

Banyak lagi koleksi design pelamin bawah khemah yang kami ada. Bakal pengantin bolehlah melawat :
Facebook : https://m.facebook.com/adrabridal/
Fb page : https://m.facebook.com/adrasafiyyahbridal/
Instagram : https://instagram.com/adrabridal/

Alhamdulillah setakat ini kesemua pengantin dan keluarga pengantin yang menggunakan servis daripada Adra bridal amat berpuas hati dengan servis yang kami berikan..

Walaubagaimanapun, jika mempunyai ruang bahagian dalam rumah yang lebar, bakal pengantin juga boleh memilih untuk memasang pelamin di dalam rumah.

Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi kami seperti di talian di bawah...Kami akan berusaha untuk menjawab setiap pertanyaan anda secepat mungkin dan mesra.

P/s : Untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan pakej perkahwinan daripada Adra bridal boleh call/ whatsapp 017-2271447 sekarang atau boleh click sahaja link dibawah 👇👇👇👇
http://adrabridalpakej.wasap.my


Thank you and have a nice day! 😊😘

















#dais #pelamin2018  #weddinginspiration #designpelaminterbaru #minimalis  #inspirasiperkahwinan #pelaminrumahmelaka #malaccawedding #rajasehari #karangkraf #mahligaicinta #butikpengantinkualalumpur #bridalhouse  #butikpengantinmelaka #pelaminmurahmelaka #songketwedding #songketdress #muamelaka #muamelakamurah #pakejkahwinmurahmelaka #pelamincantikmelaka #pelamindewanmurahmelaka #butikpengantinmelaka #glamwedding  #pelaminkhemahmelaka  #pelamindewanmelaka #buaianberendoimurahmelaka #buaianberendoicantik #weddingdiarieskl
#bridalmelaka #pelamintunangmelaka

No comments:

Post a Comment