Sunday, June 30, 2019

Decor for Dazrin & Zulin @ Avillion Legacy, Malacca

Assalammualaikum w.b.t & hi semua.

Berikut adalah gambar sekitar majlis perkahwinan artis Dazrin dan isterinya Zulin yang bertempat di Hotel Avillion Legacy, Melaka.

Oleh kerana busana yang dipilih pengantin adalah dari rona merah hati jadi pengantin bersetuju untuk menggunakan bunga yang bewarna putih dan daun-daun hijau di atas pelamin supaya pengantin akan nampak lebih menyerlah apabila berada di atas pelamin nanti.

Keseluruhan bunga dan daun-daun yang kami gunakan di majlis perkahwinan Dazrin dan Zulin adalah 'fresh flower'.

Kami sentiasa akan memberi pandangan kepada bakal pengantin supaya menyesuaikan warna bunga mengikut warna busana yang dipilih bakal pengantin supaya pengantin tidak tenggelam apabila berdiri di atas pelamin nanti.

Kami amat berbesar hati kerana Dazrin & Zulin sudi menggunakan servis daripada Adra bridal di hari bahagia mereka.

Sebarang pertanyaan berkenaan pakej daripada Adra bridal bolehlah Whatsapp / call : 017-2271447. Thank you 😘









#dais #pelamin2018  #weddinginspiration #designpelaminterbaru #minimalis  #inspirasiperkahwinan #pelaminrumahmelaka #malaccawedding #rajasehari #karangkraf #mahligaicinta #butikpengantinkualalumpur #bridalhouse  #butikpengantinmelaka #pelaminmurahmelaka #songketwedding #songketdress #muamelaka #muamelakamurah #pakejkahwinmurahmelaka #pelamincantikmelaka #pelamindewanmurahmelaka #butikpengantinmelaka #glamwedding  #pelaminkhemahmelaka  #pelamindewanmelaka #buaianberendoimurahmelaka #buaianberendoicantik #weddingdiarieskl
#bridalmelaka #pelamintunangmelaka

No comments:

Post a Comment