Saturday, June 29, 2019

Koleksi Pelamin @ Dewan Bestari, Melaka

Assalammualaikum w.b.t & hi semua!

Antara koleksi pelamin daripada Adra bridal di Dewan Bestari, Melaka. Dewan Bestari yang bertempat di Ayer Keroh, Melaka adalah majlis perkahwinan pertama yang dijayakan oleh team Adra bridal.

Selepas daripada itu, kami banyak menerima tempahan daripada bakal pengantin yang ingin melangsungkan majlis perkahwinan di Dewan Bestari, Ayer Keroh Melaka dan juga seterusnya di hampir keseluruhan dewan di Melaka.

Keistimewaan Adra bridal adalah kami akan cover keseluruhan stage pelamin supaya pelamin yang dihasilkan nampak mewah dan tidak kosong tetapi masih dengan harga yang berpatutan dan mampu milik....

Design pelamin dan busana yang kami hasilkan sentiasa mementingkan kekemasan dan kualiti yang terbaik supaya bakal mempelai berpuashati dengan servis daripada Adra bridal.

Sebarang pertanyaan berkenaan pakej perkahwinan bolehlah call/whatsapp 017-2271447 terima kasih 😘
















#dais #pelamin2018  #weddinginspiration #designpelaminterbaru #minimalis  #inspirasiperkahwinan #pelaminrumahmelaka #malaccawedding #rajasehari #karangkraf #mahligaicinta #butikpengantinkualalumpur #bridalhouse  #butikpengantinmelaka #pelaminmurahmelaka #songketwedding #songketdress #muamelaka #muamelakamurah #pakejkahwinmurahmelaka #pelamincantikmelaka #pelamindewanmurahmelaka #butikpengantinmelaka #glamwedding  #pelaminkhemahmelaka  #pelamindewanmelaka #buaianberendoimurahmelaka #buaianberendoicantik #weddingdiarieskl
#bridalmelaka #pelamintunangmelaka

No comments:

Post a Comment