Saturday, June 29, 2019

Koleksi Pelamin @ Dewan Citra Kasih Melaka

Assalammualaikum w.b.t & hi!

Antara koleksi design pelamin dari Adra bridal di Dewan Citra Kasih, Melaka. Untuk pengetahuan semua Adra bridal sering mendapat customer yang melangsungkan majlis perkahwinan di Dewan & Rumah Citra Kasih, Melaka. 

Jadi buat bakal pengantin yang ingin melangsungkan majlis perkahwinan disini bolehlah berhubung dengan kami di talian seperti di bawah..

Kami daripada team Adra bridal sentiasa memastikan setiap pasangan pengantin yang memilih servis kami berpuas hati dengan servis yang disediakan berbaloi dengan bayaran yang diberi..

Sebarang pertanyaan untuk pakej perkahwinan blh call/ whatsapp 017-2271447 😊














#dais #pelamin2018  #weddinginspiration #designpelaminterbaru #minimalis  #inspirasiperkahwinan #pelaminrumahmelaka #malaccawedding #rajasehari #karangkraf #mahligaicinta #butikpengantinkualalumpur #bridalhouse  #butikpengantinmelaka #pelaminmurahmelaka #songketwedding #songketdress #muamelaka #muamelakamurah #pakejkahwinmurahmelaka #pelamincantikmelaka #pelamindewanmurahmelaka #butikpengantinmelaka #glamwedding  #pelaminkhemahmelaka  #pelamindewanmelaka #buaianberendoimurahmelaka #buaianberendoicantik #weddingdiarieskl
#bridalmelaka #pelamintunangmelaka

No comments:

Post a Comment